Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی دولت نمی‌خواهد آمار را دست‌کاری کند/برخی مسئولین با آمار اشتباه اعتماد را سلب کردند

معاون سازمان میراث فرهنگی:
دولت نمی‌خواهد آمار را دست‌کاری کند/برخی مسئولین با آمار اشتباه اعتماد را سلب کردند

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دولت می خواهد خیلی دقیق باشد و نمی خواهد آمار اشتباه بدهد و یا آمار را دستکاری کند که خوشبختانه استان همدان نیز در این زمینه وضع خوبی دارد و باید از این پس نیز آمار را دقیق ارائه کند و کم یا زیاد نگوید.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سعید شیرکوند در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان ضمن ابراز رضایت از گزارش قرارگاه همدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آخرین ماه سال قرار داریم، استان نسبت به تهیه گزارش یک ساله اقدام کند.

وی تأکید کرد: از آمار اشتباه و حتی آمارسازی باید پرهیز کرد؛ گاهی مسئولین آمار را دستکاری کرده و اطلاعات را مغشوش ارائه می کردند که اعتماد مخاطب را سلب می کرد.

وی افزود: دولت می خواهد خیلی دقیق باشد و نمی خواهد آمار اشتباه بدهد و یا آمار را دستکاری کند که خوشبختانه استان همدان نیز در این زمینه وضع خوبی دارد و باید از این پس نیز آمار را دقیق ارائه کند و کم یا زیاد نگوید.

شیرکوند با بیان اینکه قطع ارتباط بین بخش ها صورت گرفته است، یادآور شد: مجموعه کارشناسی دولت خبر دارد که چه اتفاقاتی صورت گرفته و نخبگان جامعه نیز تحول را احساس خواهند کرد اما این تحولات به توده مردمی به خوبی گزارش داده نشده که مردم بدانند چه اتفاقاتی افتاده است.

وی همچنین تصریح کرد:آوار برداری های گذشته برای دولت سخت بود که انجام داد؛ نمی خواهیم بگوییم به شکوه اقتصادی رسیدیم اما روند روبه رشد بوده و این روند در برخی بخش ها قابل ارائه و حتی قابل افتخار است که باید به مردم گفته شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه این اطلاعات باید توسط رسانه ملی به مردم گفته شود، خاطرنشان کرد: استان همدان باید دستاوردها را از طریق رسانه ها و مجامع عمومی اعلام کند تا مردم احساس کنند که اتفاقاتی افتاده و دولت بتوانند در برابر افرادی که سیاه نمایی ها می کنند و از رقبای دولت هستند، اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها را انجام دهد.

شیرکوند در پایان یادآور شد: اگر بتوان با برنامه ریزی دقیق، گزارشات را به مردم ارائه داد هم مردم خوشحال خواهند شد و هم ما وظایف را بهتر انجام خواهیم داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن