Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۱۱ اردیبهشت زمان بهره برداری از راه آهن تهران-همدان

خجسته خبر داد:
۱۱ اردیبهشت زمان بهره برداری از راه آهن تهران-همدان

نماینده مردم همدان در مجلس، از افتتاح پروژه ملی راه آهن تهران- همدان در هفته آتی با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: مطالبه مردم از بهره برداری از این پروژه افتتاح نمادین آن نیست.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه آهن تهران- همدان، گفت: در حال حاضر ریل گذاری تا 5 کیلومتری همدان انجام شده و اوایل هفته آتی افتتاح این پروژه از سوی رئیس جمهور انجام خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از راه آهن تهران- همدان مطالبه جدی مردم است، افزود: با تکمیل این محور خط ریلی از تهران به همدان و تا سنندج ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه خط ریلی تهران تا همدان در مرحله بهره برداری قرار می گیرد، تصریح کرد: امید است با تزریق اعتبارات کارآمد و همچنین جذب فایناس خارجی طرح ملی راه‌آهن تهران- همدان- سنندج باهدف اتصال استان‌های همدان و کردستان به شبکه راه‌آهن سراسری کشور هر چه سریع تر در تمامی فازها و استان های مذکور مورد بهره برداری واقع شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به مشکلاتی که پیش روی ساخت پروژه راه آهن ملی تهران-همدان- سنندج قرار داشت، افزود: امیدواریم پس از پایان مراحل ریل‌گذاری، ادامه روند کار برای تجهیز خط‌ها و اتمام ایستگاه‌های پیش‌بینی شده در مسیر با جدیت ادامه یابد و برنامه زمان‌بندی برای بهره‌برداری و بلیت فروشی اعلام شود چراکه مردم با آمدن ریل و توقع ایجاد شده نمی‌پذیرند که راه‌آهن به صورت نمادین افتتاح شود اما بهره‌برداری نشود.

وی با اشاره به اینکه تا به حال حدود هزار میلیارد تومان برای این پروژه تا رسیدن ریل به همدان هزینه شده است، گفت: پیگیری های انجام پذیرفته در مجمع نمایندگان استان همدان در راستای اجرایی شدن مطالبه مردم هفته آتی با افتتاح این پروژه ملی نتیجه خواهد داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مطالبه ما از دولت جذب مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه ملی راه آهن تهران- همدان-سنندج بوده تا تمامی ایستگاه های این خط مورد بهره برداری واقع شود./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن