Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی جدید در همدان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:
بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی جدید در همدان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به استقرار نیروگاه‌های CHP و خورشیدی در سطح استان طی سال‌های اخیر گفت: یک نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی در جمع خانواده‌‎های شهدا و ایثارگران این شرکت ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: امید است ادامه دهنده راه سیدالشهدا(ع) و شهدا باشیم.

وی افزود: ایثارگری‌ها و رشادت‌های فراوانی از ابتدای انقلاب تاکنون در مقاطع مختلف در جای جای کشور اتفاق افتاده که باید پاسدار آن و تمام ارزش‌های اسلام و انقلاب باشیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان جان خود را در دفاع از اسلام و این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما پاسداری از این ارزش‌ها و پیروی از راه ایشان است.

وی با اشاره به خدمات 12 ساله مهندس تیموری در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و جایگاه خوب شرکت ادامه داد: امروز شرکت برق استان همدان جزو پنج شرکت برتر توزیع برق کشور در شاخص‌های فنی و غیره است.

شهیدی با بیان اینکه این شرکت در استان نیز از جایگاه خوبی برخوردار است،  گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تلاش همه همکاران توانسته به عنوان شرکت پویا مطرح باشد که امید است با همت و جدیت همکاران این راه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و بمباران تأسیسات برقی استان در آن دوران توسط دشمن تصریح کرد: یکی از اهداف این شرکت گسترش استفاده از نیروگاه‌های مقیاس کوچک به دلیل بحث پدافند غیرعامل است که در چند سال اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به استقرار نیروگاه‌های CHP و خورشیدی در سطح استان طی سال‌های اخیر عنوان کرد: دو نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی سال گذشته افتتاح شد و یک نیروگاه نیز به زودی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: به طور قطع استفاده از این نیروگاه‌ها ضریب اطمینان شرکت را افزایش داده و سبب می‌شود در شرایط سخت پاسخگو باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن