Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اعتبار 2.5 میلیاردی اجرای دو کیلومتر شبکه فاضلاب در میدان امام و خیابان اکباتان همدان

اعتبار 2.5 میلیاردی اجرای دو کیلومتر شبکه فاضلاب در میدان امام و خیابان اکباتان همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: دو کیلومتر شبکه فاضلاب برای تمام مسیر میدان امام(ره) و خیابان اکباتان پیش بینی شده که به 2.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه شبکه فاضلاب شهری و هدایت آن به تصفیه خانه فاضلاب عملیات اجرائی بیش از یک کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر همدان (میدان امام و خیابان اکباتان)در دست انجام است.

حسینی بیدار خاطرنشان کرد: از این مقدار 450 متر شبکه فاضلاب در میدان امام و 570 متر شبکه در خیابان اکباتان صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنس لوله های به کار رفته در این مسیر پلی اتیلن با قطر 250 میلی متر است، یادآور شد: با انجام پیگیری‌های لازم بیش از دو کیلومتر شبکه فاضلاب برای تمام مسیر میدان امام و خیابان اکباتان با اعتباری بالغ بر 2/5 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شبکه فاضلاب خیابان شهدا تا بوعلی نیز به متراژ 151 متر آغاز شده که با احتساب این پروژه تا کنون یش از یک کیلومتر شبکه ی فاضلاب در پروژه ی میدان امام و خیابان اکباتان انجام گرفته است.

مدیر عامل آبفای استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: همچنین لوله گذاری و اجرای شبکه آب در میدان امام و خیابان اکباتان به متراژ 900 متر به اتمام رسیده است.

وی در ادامه افزود: از این مقدار 600متر شبکه ی آب در خیابان اکباتان و 300 متر شبکه نیز حدفاصل خیابان شهدا تا بوعلی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای این اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان و اجرای 2300 متر لوله گذاری از جنس چدن با اقطار 150-200 و 600 میلی متر پیش بینی شده است، گفت: مدیریت و کارشناسان فنی امور آبفای شهرستان همدان با جدیت و پشتکار اجرای این عملیات را پیگیری می کنند.

گفتنی است امور آبفای شهرستان همدان با جمعیتی در حدود 560 هزار نفر بیش از 200 هزار خانوار را تحت پوشش خود قرار داده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن