Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نمایشگاهی از فرش‌های هزار رنگ در همدان

از 30 آبان‌ماه برگزار می‌شود؛
نمایشگاهی از فرش‌های هزار رنگ در همدان

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از 30 ابان تا 6 آدرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، در این نمایشگاه تعداد 70 واحد از شهرهای همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، گرگان، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، سقز، شهرکرد، شیراز، اراک و زنجان محصولات خود را در سه سالن ابن سینا ، الوند و هگمتانه و در مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع تابلو فرش قم،فرش بیجار،گلیم و گبه شیراز، انواع فرش ترکمن، فرش نفیس و تابلو فرش تبریز،فرش های بختیاری  دیلمه، انواع فرش کاشان، اردکان، کاشمر و یزد، فرش گزل بافت قشقایی، انواع فرش نائین و اصفهان، فرش های دستباف چله نخ و ابریشمی و انواع سجاده و گلیم و... می شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می شود.

گوناگونی محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه و تعداد فراوان استان های شرکت کننده ، سبب  شده که نمایشگاه فرش دستباف همدان از جایگاه خوب و مناسبی در سطح کشور برخوردار باشد و هر سال مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کند.

در نمایشگاه امسال غرفه های ویژه ای نیز حضور دارند که رنگ و رویی تازه به این نمایشگاه می بخشند.از میان این غرفه ها می توان به اتحادیه فرش دستباف روستایی همدان،شرکت سهامی فرش ایران،اتحادیه صنف فرش فروشان،نمایش کالای رنگرزی،اجرای مسابقه قالیبافی (تندبافی-چله کشی-نقشه خوانی) اشاره کرد.

مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز سه شنبه 30 آبان ماه با حضور مسئولین مرتبط استانی برگزار خواهد شد.

ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه 16 تا 20 و در روز جمعه 10 تا 20 است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن