Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بازرسی و نظارت بر بازار در ایام نوروز با جدیت انجام می شود

فرماندار تویسرکان:
بازرسی و نظارت بر بازار در ایام نوروز با جدیت انجام می شود

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر نظارت و بازرسی دقیق بازار ایام پایانی سال در سطح شهرستان تویسرکان افزود: این بازرسی و نظارت از15 اسفندماه سال جاری آغاز شده است و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت .

به گزارش "همدان نیوز"، حبیب مومیوند افزود: تیم نظارت و بازرسی شهرستان از 15 اسفندماه 96 در سطح بازار حضور یافته و با جدیت و حساسیت بالایی بر بازار عرضه اجناس از لحاظ قیمت، کیفیت و کمیت نظارت دارند.

وی با اشاره بر لزوم نظارت دقیق بر بازار ایام پایانی سال و ایجاد سهولت برای شهروندان در تامین مایحتاج این ایام افزود: در بازرسی‌ها با متخلفان به شدت و بدون ملاحظه برخورد خواهد شد.

مومیوند تصریح کرد: در سال جاری بیش از 17000 بازدید توسط شبکه بهداشت و درمان  شهرستان و بیش از 15000 بازدید  توسط دامپزشکی شهرستان  صورت گرفته که در این بازدید ها بیش از 36 تن مواد غذایی ناسالم که می توانست مشکل برای شهر وندان  عزیز درست کند کشف و ضبط شد و با خاطیان  برخورد قاطع صورت گرفت

وی ادامه داد: به منظور فراهم کردن فضایی مفرح، آرام و نشاط‌ آور در ایام نوروز با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

مومیوند اظهار داشت:  در استانه نوروز و خرید های شب عید  گشت های مشترکی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و در صورت نیاز شبکه دامپزشکی برگزار می‌شود. ‎

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن