Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در همدان

پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در همدان

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان همدان از پرداخت ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، مسعود کرمی بیان کرد: در سال گذشته ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در قالب شش هزار و ۸۶۲ مورد به نیازمندان پرداخت‌شده است.

کرمی در ادامه با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۶ هزار و ۸۶۲ نیازمند از صندوق امداد ولایت استان همدان، گفت: وام‌های پرداخت‌شده در سرفصل‌های خرید مسکن، ایجاد اشتغال، تأمین جهیزیه و رفع مشکلات معیشتی بوده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان همدان بابیان اینکه وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود، گفت: ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط، یکی از ویژگی‌های این صندوق در رفع مشکل نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

وی در ادامه کمک به امر اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق عنوان کرد و گفت: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تسهیلات پرداخت‌شده پس از استعداد سنجی و آموزش برای ایجاد اشتغال پایدار به نیازمندان پرداخت‌شده است.

کرمی افزود: خیران می‌توانند با مشارکت و افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گره‌گشای مشکلات مالی خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند شوند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه استان همدان با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سپرده‌گذاران، یادآور شد: صدور آنی کارت‌بانکی در محل شعب صندوق، انجام حواله بین‌بانکی، پرداخت قبوض خدماتی و ارائه خدمات غیرحضوری بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب ازجمله خدمات قابل‌ارائه به سپرده‌گذاران است.

شایسته ذکر است؛ شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان به آدرس میدان امام خمینی (ره)، خیابان شریعتی، بعد از مسجد حاج احمد، جنب بانک رفاه و با شماره تلفن‌های ۳۲۵۲۲۰۲۰ – ۳۲۵۳۰۹۶۱ آماده پاسخگویی به مراجعین و سپرده‌گذاران است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن