Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عملیات عمرانی در همدان ممنوع می‌شود

عملیات عمرانی در همدان ممنوع می‌شود

رییس پلیس راه راهور ناجا در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین از جزئیات تردد‌ها و ممنوعیت‌ها جاده‌ای در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار محمد حسین حمیدی در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین اظهار داشت: در سال گذشته تردد در شهر مهران مانند سال قبل آن بود، ولی در شلمچه و چزابه تردد‌ها افزایش یافت که خوشبختانه حوادث در اربعین سال گذشته بسیار کاهش داشته است.

وی در ادامه افزود: کلیه عملیات عمرانی از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان در استان‌های درگیر خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان و همچنین صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل و نقل بجز مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

سردار حمیدی با بیان اینکه کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدا در طول طرح اربعین تشدید می‌شود، اضافه کرد: تردد خودرو‌های ترانزیت در زمان اجرای طرح اربعین از ۳ مرز غربی ممنوع بوده و تمامی نیرو‌های امدادی، خدماتی و پلیس از ۲۸ مهر تا پایان طرح در آماده باش کامل هستند.

وی همچنین با اشاره به مرخصی تاکسی گفت:مرخصی برای تاکسی‌های ون و سایر تاکسی‌های شهری از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان ممنوع است و اتوبوس‌های درونشهری فاقد مجوز اجازه تردد در نقاط مرزی ندارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن