Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف 78 میلیون مترمکعب گازCNG در همدان

مصرف 78 میلیون مترمکعب گازCNG در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از صرفه جویی 100 میلیون لیتری در مصرف بنزین با مصرف سی ان جی در منطقه همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، امین روستایی گفت: در 6 ماهه اول سال 97، با مصرف 78میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده سی ان جی در منطقه همدان، به میزان 100 میلیون لیتر در مصرف فرآورده بنزین صرفه جویی شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، با بررسی آمار مصرف سوخت پاک، شاهد کاهش 5 /1 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال 96 هستیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان ادامه داد: درحال حاضر استان همدان دارای 42 باب جایگاه فعال عرضه گاز طبیعی فشرده سی ان جی بوده که بدون وقفه و به نحو مطلوب به مردم این خطه از میهن اسلامی سوخت رسانی می‌کنند.

روستایی افزود: در شش ماهه اول سال 97، ناحیه مرکزی با مصرف 8/ 22 میلیون مترمکعبی سوخت پاک در صدر مصرف کنندگان نواحی تابعه قرار داشته که با این میزان عرضه، از مصرف 30میلیون لیتر بنزین در این ناحیه صرفه‌جویی شده است.

مدیر پخش منطقه همدان اطمینان داد: تکریم مشتریان و سوخت رسانی شایسته به مراجعان به طور مستمر در دستور کار است و مورد پایش قرار می‌گیرد و تمهیدات ایمنی و رفاهی بیشتر مراجعه کنندگان به این مراکز، از جمله مطالبات منطقه از مالکان بخش خصوصی و بهره برداران است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه کنترل‌های لازم و اطمینان برای کسب اطلاع از ارائه خدمات و آمادگی جایگاه‌های فعلی عرضه سوخت پاک انجام شده و در صورت بروز مشکل، اقدامات احتمالی لازم به سرعت صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم اعمال کنترل برچسب سوخت‌گیری مجاز خودروها توسط عوامل مستقر در جایگاه‌های گاز طبیعی، از شهروندان خواست کنترل‌های دوره‌ای مخازن و اتصالات را جدی بگیرند و هرگز به دستکاری دستگاه گازسوز خودرو خود مبادرت نکنند.

مدیر منطقه همدان همچنین گرایش به دوچرخه سواری و پیاده روی یا حداکثر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را راهکاری مطمئن در حفظ سلامتی، کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و کمک به اقتصاد خانوار دانست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن