Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اعتبار 21 میلیارد تومانی برای تأمین مسکل مددجویان همدانی

اعتبار 21 میلیارد تومانی برای تأمین مسکل مددجویان همدانی

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: هزار و ۴۵۱ عملیات عمرانی از ابتدای سال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان انجام‌شده است که هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است.

به گزارش "همدان ینوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمود فیضی بابیان اینکه هزار و ۴۵۱ عملیات عمرانی از ابتدای سال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان انجام‌شده است، گفت: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان اعتبار برای مسکن مددجویان تخصیص داده‌شده است، گفت: این اعتبار از محل منابع دولتی، صدقات، منابع درآمدی کمیته امداد، تسهیلات صندوق امداد ولایت، زکات و از محل کمک‌های مبتنی بر نیاز پرداخت می‌شود.

فیضی بابیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ عملیات عمرانی دیگر نیز تا انتهای سال برای مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود، ادامه داد: احداث و خرید مسکن، تعمیر و بازسازی، احداث فضاهای جانبی و بهداشتی از فعالیت‌های کمیته امداد استان همدان است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال ۱۴۳ واحد مسکن برای مددجویان روستایی به سازی شده است، گفت: در این زمینه سه میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان هزینه در برداشته است.

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان ادامه داد: ۵۵۴ واحد مسکن شهری نیز در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ ساخته و تعمیر شده است که سه میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن