Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی درصد تخلف در پایانه کالای همدان صفر می شود

درصد تخلف در پایانه کالای همدان صفر می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با نصب و راه اندازی سامانه نوبت دهی در پایانه کالا، هیچگونه تخلفی انجام نمی شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در مراسم افتتاحیه سامانه نوبت دهی مکانیزه در پایانه کالا همدان با تأکید بر اینکه پیگیری بحث مکانیزه کردن سیستم بار در پایانه ها در دستور کار این اداره بود، اظهار داشت: با ایجاد این سیستم، ورود هر کامیون از لحظه آغاز اعلام شده و به ترتیب ورود، بارها به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی افزود: یکی از دغدغه های رانندگان، وجود تبعیض در اعمال واگذاری بارها بود که با وجود این سیستم هیچ تخلفی انجام نمی گیرد و هر گونه تخلفی نیز بلافاصله نیز پیگیری خواهد شد.

پناهنده از جمله محاسن این طرح را توزیع عادلانه بار بین تمامی رانندگان عنوان و خاطرنشان کرد: در این سیستم ورود و خروج کامیون و نحوه پذیرش بار رصد شده و درصد تخلف صفر می شود.

وی افزود: با ایجاد این سامانه روش سنتی و بومی گری نیز کاهش خواهد یافت و بار به شیوه مناسب به همه رانندگان تحویل داده خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: سعی بر این است که این سامانه در سایر پایانه های استان نیز راه اندازی شود.

مصطفی پناهنده در ادامه آموزش نحوه محاسبه نرخ بر اساس تن کیلومتر را برای مدیران الزامی دانست و ابراز داشت: تا اواخر هفته آینده این طرح نیز اجرایی می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن