Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت شش میلیارد تومان صدقه در همدان

پرداخت شش میلیارد تومان صدقه در همدان

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گفت: خیران همدانی در هفت‌ماهه سال ۹۷ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که ۹۹۰ میلیون تومان آن در ماه صفر بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، قاسم یارمحمدی بابیان اینکه در هفت‌ماهه امسال خیران همدانی شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند، گفت: ۹۹۰ میلیون تومان از صدقات جمع‌آوری‌شده در ماه صفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده در مدت مشابه با سال گذشته با رشد همراه بوده است، گفت: در هفت‌ماهه سال ۹۶ شش میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت‌شده بود.

یارمحمدی همچنین به هزینه کرد صدقات اشاره کرد و گفت: سه میلیارد تومان از صدقات جمع‌آوری‌شده در حوزه حمایت و سلامت خانواده در سرفصل‌های جهیزیه، بهداشت نیازمندان، کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب دینی، کمک‌های موردی، ارائه خدمات فرانشیز و خدمات ویژه درمان در مناطق شهری و روستایی، آگاه‌سازی، آموزش، مشاوره و زمینه‌های دیگر بوده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان همچنین به هزینه کرد ۵۶۱ میلیون تومان در حوزه فرهنگی برای آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌های تحت حمایت، غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان با برگزاری کانون‌های دائم و موقت، برگزاری اردوهای آموزشی، تربیتی درون و برون‌استانی مددجویان به عتبات عالیات مشهد مقدس، قم و جمکران و ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه شده است

یارمحمدی در ادامه بابیان اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در حوزه مسکن برای ساخت و تعمیر منزل مددجویان هزینه شده است، گفت: باقی‌مانده صدقات پرداخت‌شده نیز در حوزه اشتغال و خودکفایی برای آموزش، کاریابی و اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان هزینه شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن