Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی دفاع تمام قد فعالان اقتصادی از تلاش استاندار سابق همدان

دفاع تمام قد فعالان اقتصادی از تلاش استاندار سابق همدان

مدیرعامل شرکت شیشه همدان گفت: بخش خصوصی استان از دل و جان از حمایت های استاندار سابق از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تقدیر می کند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حمیدرضا رهبر در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه مردم استان خوش استقبال و خوش بدرقه هستند، اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و تحریم ها، فشار بیش از حدی را به تولیدکنندگان وارد کرده اما بخش خصوصی استان از دل و جان از حمایت استاندار سابق همدان تقدیر می کنند.
وی در ادامه یادآور شد: نهضت راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و گازی در استان، کاهش نرخ بیکاری استان و برخورداری از کمترین نرخ بیکاری کشور، رتبه اول اعطای تسهیلات اشتغالزایی، نهضت هتل سازی و رویدادهای همدان 2018 حاصل تلاش های نیکبخت بوده اما شاه بیت فعالیت های وی، تمرکز بر تولید و بخش مولد اقتصاد است.
رهبر با اشاره به اینکه این تمرکز موفقیت هایی را برای استان به همراه داشت، یادآور شد: در طول سی سال فعالیت ما در حوزه اقتصادی، تنها استانداری که تلفن همراه خود را در تماس ما پاسخ می داد، محمدناصر نیکبخت بود و او از ما در پیگیری مسائل و مشکلات بخش خصوصی پیشی می گرفت.
وی ادامه داد: بقا و توسعه بسیاری از شرکت های استان و اشتغال چندین هزار نفر در واحدهای تولیدی و بازرگانی حاصل حمایت و پشیبانی نیکبخت بوده است و باز بودن سفره هزاران نفر از نعمت هایی است که خداوند به واسطه استاندار سابق به همدان عطا کرده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن