Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی فردا ابلاغ می‌شود

قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی فردا ابلاغ می‌شود

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی که بر پایه شیرخام هر کیلوگرم ۲۰۰۰ تومان تعیین شده است فردا به صنایع ابلاغ می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا باکری اظهار کرد: به صورت تلفنی به بنده اعلام شد که مصوبه قیمتهای جدیدفرآورده های لبنی ابلاغ شده است و فردا به صورت کتبی به انجمن صنایع لبنی اعلام میشود.

وی افزود: بر این اساس، قیمت هرکیلوگرم شیرخام تحویل درب دامداری 2000 تومان تعیین شد و دامداران نیز قبول کرده اند محصولات خود را به این قیمت به ما بفروشند و برپایه آن قیمت فرآوردههای لبنی تعیین شده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: قیمتهای فعلی محصولات لبنی بر اساس نرخ شیرخام هر کیلوگرم 2200 تومان تا 2300 تومان تعیین شده است و باتوجه اینکه نرخهای جدید بر اساس نرخ شیر خام 2000 تومانی تعیین میشود بنابراین قیمت محصولات لبنی در بازار کاهشی خواهد بود و نرخها تعدیل می‌شود.

وی درباره زمان اجرای قیمتهای جدید توسط صنایع لبنی، گفت: به محض دریافت مصوبه جدید، به شرکت های لبنی ابلاغ خواهد شد؛ اما معولا چند روز طول می کشد تا این محصولات با قیمت های جدید به دست مصرف کنندگان برسد، زیرا محصولاتی که تولید و در بازار تزریق شده است کنترل آنها دیگر از دست صنایع لبنی خارج است.

باکری افزود: به محض ابلاغ قیمتهای جدید، جت پرینت کارخانه های به روی قیمت های جدید خواهد رفت.

فردا در وزارت صنعت درباره کارخانه‌های که میلیاردی جریمه شده اند تصمیم گیری می‌شود

دبیر انجمن صنایع لبنی اظهار داشت:فردا همچنین نشستی در وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره شرکتهای لبنی که قبل از ابلاغ قیمتهای جدید اقدام به افزایش قیمت کرده اند، برگزار می شود تا وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن