Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدان به اندازه کافی، نفت سفید ذخیره دارد

همدان به اندازه کافی، نفت سفید ذخیره دارد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بر خیالِ آسوده 6 هزار و 500 خانوار مشترک روستایی منطقه همدان در زمستان پیش رو تأکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، امین روستایی با اعلام مطلب فوق گفت: با بررسی های انجام شده و در نظر گرفتن شرایط جوی حاکم بر منطقه، فرآورده نفت سفید به میزان لازم در انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان استان ذخیره شده و مشکلی در تأمین سوخت تمامی مشترکان برای فصل زمستان نداریم.

وی یادآور شد: از ابتدای سال 97 تا پایان آبان ماه (8 ماهه) حدود 10 میلیون و 400 هزار لیتر نفت سفید به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 35 درصدی مصرف این نوع فرآورده هستیم.

روستایی خاطرنشان ساخت: این مهم با پایش مستمر و به موقع مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه توسط همکاران تلاشگر منطقه میسّر شده است.

مدیر منطقه همدان با بیان اینکه در راستای ارسال به موقع فرآورده به روستاهای فاقد انشعاب گاز طبیعی و علی الخصوص روستاهای سخت گذر، برنامه ریزی های لازم انجام شده، خواستار شد: با توجه به شدت برودت هوا در روزهای پیش رو، روستاییان عزیز برای دریافت سهمیه نفت سفید خود بر اساس کالابرگ دریافتی به فروشندگی ها مراجعه کرده و این اقدام را به آینده موکول نکنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن