Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی احداث 251 واحد مسکونی برای مددجویان همدانی

احداث 251 واحد مسکونی برای مددجویان همدانی

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۱ واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث‌شده و این تعداد تا پایان سال به ۳۶۰ واحد افزایش می‌یابد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، محمود فیضی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۵۱ واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث‌شده است، گفت: که این تعداد تا پایان سال به ۳۶۰ واحد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ۸۹ واحد مسکونی شهری با هزینه پنج میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان ساخته‌شده است، گفت: ۱۶۲ واحد نیز در روستا و با هزینه چهار میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان ساخته‌شده است.

فیضی با اشاره به اینکه از ابتدای سال هزار و ۷۶۱ واحد مسکونی نیز در استان همدان تعمیر و مقاوم‌سازی شده است، ادامه داد: ۸۸۰ واحد مسکونی شهری بااعتبار یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان و ۸۸۱ واحد مسکونی روستایی بااعتبار یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال تعمیر و مرمت شد.

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با پیش‌بینی اینکه تا پایان سال دو هزار و ۶۶۰ واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و بازسازی می‌شوند، ادامه داد: ۳۷ چشمه سرویس بهداشتی نیز ساخته‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی از محل منابع دولتی، صدقات، درآمدهای کمیته امداد، تسهیلات صندوق امداد ولایت و کمک‌های مبتنی بر نیاز تأمین می‌شود، گفت: در هشت ماه نخست سال گذشته ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و ساخته‌شده که میانگین متراژ این واحدها برای مددجویان تحت حمایت ۶۵ مترمربع است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن