Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمیته امداد همدان 1935 شغل ایجاد کرد

کمیته امداد همدان 1935 شغل ایجاد کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: در هشت‌ماهه اول سال جاری، ۱۹۳۵ شغل برای مددجویان تحت حمایت استان همدان ایجادشده است.

به گزارش "همدان نیوز"، شهرام عابدی بابیان اینکه ۳۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت ارائه‌شده است، ادامه داد: ۱۹۳۵ مددجو این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه ۶۰۱ مورد وام به مبلغ هفت میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان از منابع داخلی بوده است، گفت: ۱۳۳۴ مورد تسهیلات نیز به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان از منابع بانکی پرداخت‌شده است.

عابدی بابیان این مطلب که ۴۰۲ خانواده از ابتدای سال به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج‌شده‌اند، گفت: بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان در استان درزمینهٔ دام‌پروری بوده است.

وی همچنین گفت: از ابتدای سال ۳۸ هزار و ۸۱ مورد نظارت فنی توسط ناظران این نهاد از طرح‌های ایجادشده توسط مددجویان انجام‌شده است، همچنین ۴۰ درصد از اشتغال ایجادشده در شهرها و ۶۰ درصد در روستاهای همدان بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه ۱۸۴۶ مورد تسهیلات با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۸۰۸ میلیون تومان به مددجویان در هشت‌ماهه سال گذشته پرداخت‌شده است، ادامه داد: تسهیلات ارائه‌شده به مددجویان در هشت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ۴۷ درصد رشد همراه بوده است

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن