Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نصب و راه اندازی دوربین 360 درجه در همدان

نصب و راه اندازی دوربین 360 درجه در همدان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از نصب و راه اندازی دوربین 360 درجه (چهاروجهی) برای نخستین بار در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی در گفتگویی با اشاره به اینکه دوربین 360 درجه خاصیت پوشش تصویری 4 سمت را به شکل همزمان دارد، اظهار داشت: این دوربین در محور همدان کرمانشاه (سه راهی صالح آباد) نصب شده است.

وی با بیان اینکه این محور جز پرترددترین محورهای استان به شمار می رود، افزود: با توجه به اینکه گردنه های اسدآباد و همه کسی جز محورهای مهم استان هستند، نصب دوربین چهاروجهی در این محور ضرورت داشت.

کریمی ادامه داد: برای نصب و راه اندازی این دوربین 150 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه با نصب این دوربین گره های ترافیکی کاهش می یابد، یادآور شد: با توجه به ترددهای زیادی که از این محور برای سفر اربعین و سفرهای تابستانی انجام می شود، نصب این دوربین می تواند در کاهش تلفات جاده ای نقش مهمی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه سیستم نظارت تصویری یكی از قدرتمندترین ابزار جمع آوری اطلاعات لحظه ای است خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان همدان 20 سامانه نظارت تصویری فعال به بهره برداری رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن