Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جایگاه‌های بنزین و نفت‌گاز همدان کم‌فروشی نمی‌کنند

جایگاه‌های بنزین و نفت‌گاز همدان کم‌فروشی نمی‌کنند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با انجام آزمایش های کمی نازل های عرضه فرآورده های نفتی بنزین و نفتگاز چند جایگاه بطور تصادفی در منطقه همدان، سلامت تلمبه ها، مهر تایید گرفت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار داشت: گروهی متشکل از نمایندگان شرکت، اداره تعزیرات حکومتی و اداره استاندارد در معیت خبرنگار سیمای مرکز استان، نهم دی ماه 97، میزان عرضه فرآورده ها توسط نازل های سه جایگاه جهان نفت، فلسطین و دانشگاه شهر همدان را مورد سنجش قرار دادند.

امین روستایی ادامه داد: در این بازدید میدانی، به میزان 200 لیتر فرآورده بنزین از نازل های مختلف جایگاه های دانشگاه و فلسطین و همچنین 40 لیتر فرآورده نفتگاز از نازل های جایگاه جهان نفت به عنوان نمونه با ابزار پیمانه استاندارد، سنجش و راستی آزمایی شد که در نهایت هیچ گونه مغایرتی با عدد شمارنده تلمبه دیده نشد.

وی خاطرنشان ساخت: تمامی تلمبه های جایگاه ها با کدهای ردیابی مخصوص داخل استان پلمب شده و توسط کارشناسان شرکت پخش به طور مستمر کنترل می شوند و امکان هرگونه دخل و تصرف در ابزار دقیق موجود در آنها ممکن نیست. همچنین در صورت نیاز احتمالی به تعویض یا تعمیر قطعات داخلی، این مهم تنها با نظارت کارشناسان پخش منطقه همدان انجام خواهد شد.

روستایی با اشاره به اینکه ماهیانه حدود 900 نازل عرضه فرآورده در جایگاه های منطقه کنترل کمی می شوند، تأکید کرد: علی رغم تمامی این نظارت ها در صورت وجود هرگونه شائبه کم فروشی در جایگاه ها، همشهریان عزیز با شماره تلفن 09627 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

مدیر پخش منطقه همدان یادآور شد: در صورت وجود هرگونه تخلف در این زمینه، مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی با متخلف برخورد خواهد شد.

گفتنی است منطقه همدان 111 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مایع و CNG در 8 ناحیه داشته که کار عرضه سوخت را بدون وقفه و مستمر انجام می دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن