Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی هر همدانی 400 دقیقه در خاموشی!

هر همدانی 400 دقیقه در خاموشی!

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مدیر از کاهش نرخ خاموشی‌های برق استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، ایرج افشار در جلسه انرژی توزیع نشده، گزارش کاملی از وضعیت پاسخگویی در سطح استان ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در 8 ماهه اول سال میزان نرخ خاموشی‌های استان از 1.85 دقیقه در روز به 1.64 دقیقه در روز کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کاهش نرخ خاموشی‌های برق استان همدان افزود: هر مشترک ما در 8 ماهه اول سال برای خاموشی‌های بابرنامه و بی‌برنامه شرکت توزیع فقط 403 دقیقه قطعی داشته است که این میزان در سال گذشته 455 دقیقه بوده است.

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: میزان رفع خاموشی‌های فشار ضعیف بی‌برنامه نیز از 55 دقیقه به 45 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان رفع خاموشی‌های بی‌برنامه فشار متوسط از 46 دقیقه به 40 دقیقه در 8 ماهه اول سال کاهش نشان می‌دهد.

افشار با بیان اینکه سامانه AVL خودروهای اتفاقات و عملیات از 50 GPS به 80 GPS افزایش پیدا کرده است، گفت: سامانه خطاسنج‌های GSMدار شرکت به 160 رسیده و خطوط E1 شرکت از دو خط به چهار خط افزایش پیدا کرده است و تمام نقشه‌های مانوری استان بروزرسانی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن