Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پیش‌بینی وام400 میلیاردی برای اشتغال مددجویان همدانی

پیش‌بینی وام400 میلیاردی برای اشتغال مددجویان همدانی

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: سال آینده ۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال و توانمندسازی از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، مجید باجلان در جمع مدیران کمیته امداد شهرستان همدان با دعوت از خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت افزود: هفت هزار نیکوکار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه در گام‌های اولیه راه‌اندازی صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات ۳ درصد کارمزد تعیین شده بود، عنوان کرد: با تأکید رئیس و تأیید هیئت‌ امنای کمیته امداد، مصوب شد از سال ۹۸ کارمزد دریافتی وام‌های ضروری تا سقف پنج میلیون تومان حذف شود.

وی با تأکید بر اینکه بودجه پیش‌بینی‌ شده برای صندوق امداد ولایت در سال ۹۸ برای پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومان است، اعلام کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ۱۱۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای پرداخت وام‌های ضروری و کارگشایی صرف می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: سال آینده ۳۵۰ میلیارد تومان وام تأمین مسکن، ۱۰۰ میلیارد تومان وام تهیه ودیعه مسکن و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز وام اشتغال و توانمندسازی از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه امسال حدود ۲۸۶ هزار فقره وام از صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌ شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۲۴۵ هزار فقره وام ضروری و کارگشایی و ۲۷ هزار فقره وام اشتغال پرداخت‌ شده است.

باجلان با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۵۷۰۰ فقره وام از محل صندوق امداد ولایت در استان همدان پرداخت‌ شده است، گفت: ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات از محل این صندوق به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن