Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی هزینه 750 میلیونی برای لکه‌گیری راه‌های همدان

هزینه 750 میلیونی برای لکه‌گیری راه‌های همدان

رییس راهداری همدان از اجرای عملیات لکه گیری در همه راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به مساحت 33 هزارو 600 متر مربع از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی با اشاره به اینکه عملیات لکه گیری آسفالت گرم و سرد در راه‌های ارتباطی این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی شهرستان در جهت بالا بردن ایمنی راه‌ها از اولویت‌های کاری این اداره است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 3 هزارو 835 تن آسفالت گرم و سرد به منظور لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در سطح جاده های اصلی و روستایی شهرستان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

ابراهیم خانی ادامه داد: برای خرید این میزان آسفالت 750 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که ما به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن مواجه هستیم خرابی سطح رویه راه ها است، یادآور شد: زمستان سرد و تابستان نسبتاً گرم موجب تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شده که به منظور رفع این مشکل هر ساله به شکل مستمر در طول سال اقداماتی از جمله روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می شود تا ضمن بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر نیز جلوگیری شود.

این مسئول تأکید کرد: لکه گیرهای سطح جاده ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده های می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن