Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ذخیره هزار و ۷۰۰ تن سیب و پرتقال در همدان/ مرغ ارزان می‌شود

ذخیره هزار و ۷۰۰ تن سیب و پرتقال در همدان/ مرغ ارزان می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از ذخیره سازی یک هزار و ۷۰۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا متین با بیان اینکه ذخیره سازی میوه شب عید در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: برای تامین گوشت و مرغ شب عید هم در استان همدان برنامه ریزی شده و مشکلی وجود ندارد .

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۰ تن سیب و یک هزار تن پرتقال در همدان ذخیره سازی شد،گفت: توزیع و تعیین نرخ میوه ، بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در روز‌های پایانی اسفند ماه مشخص می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه درحال حاضر ۷۰۰ تن سیب برای شب عید تهیه شده است،افزود :  ستاد تنظیم بازار براساس  بضاعت مالی و ظرفیت استان در ایام پایانی سال قیمت گذاری سیب و پرتقال را انجام خواهد داد  و پس از قیمت‌گذاری میوه ها  به بازار عرضه می‌شود.

متین همچنین با بیان اینکه  قیمت آجیل هم در پایان سال افزایش نخواهد داشت گفت:  قیمت گذاری شیرینی هم در دستور کار  قرار دارد که به زودی نرخ های مصوب اعلام خواهد شد.

وی از توزیع بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز در همدان خبرداد و گفت: تا کنون یک میلیون و ۲۷۰هزار تن گوشت قرمز در استان توزیع شده است و از ابتدای شروع ، طرح گوشت دولتی ۸۰۰هزار تن گوشت منجمد و ۴۷۰۰تن گوشت گرم وارداتی در استان همدان توزیع شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از کاهش قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال خبرداد و خاطرنشان کرد: درصورت امکان قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان کاهش می یابد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن