Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جذب نیروی کار در دانشگاه علوم پزشکی همدان

جذب نیروی کار در دانشگاه علوم پزشکی همدان

جلسه هم اندیشی جذب نیروی دانشگاه ابن سینا همدان در سال جاری در قالب خرید خدمت برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ابن سینا، جلسه هم اندیشی جذب نیرو در سال جاری در قالب خرید خدمت با حضور مهندس فلاحی نیا رییس دفتر ریاست دانشگاه  در دفترمعاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار شد.

فلاحی نیا رییس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ضمن اشاره به عملکرد قابل توجه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت: تیمی که در مجموعه معاونت توسعه در حال فعالیت می باشد با دیدگاه تیمی و همبستگی اخلاقی و اشراف کامل در حوزه های مختلف این معاونت، در حال گذر از مسیر تعالی خود می باشد و کمک های ویژه ای را در زمینه های مختلف از جمله کنترل منابع مالی و نیروی انسانی، جلوگیری از هدر رفت منابع و مصارف، پیشرفت قابل توجه در پروژه های عمرانی و بهداشتی دانشگاه و .... داشته است که جای تقدیر دارد.

وی همچنین ضمن اشاره به نحوه برگزاری آزمون در خصوص جذب نیرو در قالب خرید خدمت برای دانشگاه در سال جاری افزود: به طور کلی اگر آزمون های استخدامی همانند گذشته در شرایطی برگزار شود که ابهامی در آن وجود نداشته باشد و در نهایت شفافیت قانونی قرار گیرد قطعا از بهترین آزمون ها خواهد بود و حق هیچ کس در آن ضایع نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت:با توجه به سیاست های اتخاذ شده در خصوص برگزاری آزمون در دانشگاه تصمیم بر این اساس است که در دو نوبت 6 ماهه اول و 6 ماهه دوم سال برگزار شود.

وی در ادامه افزود:جذب نیرو همانند گذشته باید در فضای کاملا رقابتی در بین گروه های متقاضی کار صورت گیرد و پس از قبولی در آزمون، متقاضایان کار با گذراندن مراحل گزینش و ارزشیابی وارد بازار کار خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان افزود: سامانه ای بر اساس بانک اطلاعاتی از متقاضیان  توسط مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه در حال طراحی و راه اندازی می باشد که متقاضیان کار طی اعلام دانشگاه از طریق فضای رسانه درآن ثبت نام خواهند کرد و آزمون های متمرکز استخدامی دانشگاه در قالب خرید خدمت  در 2 نوبت 6 ماهه اول و دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن