Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کاهش قطره چکانی قیمت گوشت قرمز در همدان

کاهش قطره چکانی قیمت گوشت قرمز در همدان

رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: در دو روز گذشته قیمت هرکیلو گرم گوشت گوسفندی از ۱۳۰ هزار تومان به ۱۱۷ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش "همدان نیوز"، اکبر سپهری وفا اظهار داشت: در رزوهای پایانی سال 97 و ایام عید نوروز قیمت گوشت گوسفندی تا 130 هزار تومان هم پیش رفت، اما در روزهای اخیر شاهد روند نزولی قیمت بودیم.

وی تصریح کرد: پایین آمدن قدرت خرید مردم سبب کاهش تقاضا و در نتیجه رکود بازار گوشت در همدان شده است که این امر خود در کاهش قیمت موثر است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان ابراز کرد: امروز قیمت هرکیلوگرم گوشت نرمه گوسفندی 117 هزار تومان و گوشت مخلوط آن نیز با نرخ 87 هزار تومان به فروش رفته است.

سپهری وفا افزود: خوشبختانه جلوی خروج دام به خارج از استان گرفته شده که این امر زمینه کاهش قیمت گوشت قرمز در روزهای آتی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه گوشت منجمد در بازار موجود نیست و تنها از طریق کانال صنعت، معدن و تجارت توزیع میشود، تصریح کرد: گوشت گرم وارداتی نیز از شب عید تا کنون وارد استان نشده است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم دام زنده 80 هزار تومان است، ابراز کرد: هرچه قیمت گوشت پایین‌تر بیاید و تقاضای مردم بالا برود وضعیت بازار گوشت هم بهتر شده و سود بیشتری عاید کارکنان این صنف میشود.

سپهری وفا به قیمت کله پاچه نیز اشاره کرد و گفت: قیمت هردست کله پاچه بین 100 تا 150 هزار تومان به فروش می‌رود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن