Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف 140 میلیون لیتر بنزین در همدان

مصرف 140 میلیون لیتر بنزین در همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در پایان سال 97 آمارها حاکی از صرفه جویی افزون بر 140میلیون لیتری مصرف فرآورده بنزین از طریق تنوع بخشی به سبد سوختی خانوارها و جایگزین کردن آن با CNG در منطقه همدان است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اعلام این خبر گفت: در 365 روز سال گذشته، 140 میلیون و 570 هزار متر مکعب سوخت پاک در جایگاه های استان همدان عرضه و به مصرف رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون از 250 نازل عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده در منطقه 211 نازل فعال بوده و به طور میانگین در سال گذشته از هر نازل 732 هزار متر مکعب سوخت به کپسول خودروها تزریق شده است.

مدیر منطقه همدان یادآور شد: بیشترین میزان سوخت سی ان جی تحویلی در سال 97 به ناحیه مرکزی (همدان، فامنین و قهاوند) اختصاص یافته که با رقمی بالغ بر 64 میلیون متر مکعب حدود 40 درصد از رقم کلی را شامل می شود.

روستایی افزود: در حال حاضر در 47 جایگاه منطقه همدان سوخت گاز طبیعی فشرده عرضه می شود که از این تعداد 24 جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و 23 جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است.

ایشان تاکید کرد: با توجه به وجود ذخایر عظیم گاز طبیعی در کشور عزیزمان از سویی و مزیت های فراوان اقتصادی و زیست محیطی مصرف گاز طبیعی فشرده برای مصرف کنندگان از سوی دیگر، گرایش عمومی به سمت مصرف این فرآورده با ارزش را روز بروز بیشتر می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن