Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمبود روغن جامد در همدان برطرف شد

کمبود روغن جامد در همدان برطرف شد

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: کمبود روغن جامد در همدان برطرف شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا شجاعی با بیان اینکه در چند روز گذشته به شکل مقطعی با کمبود روغن در سطح بازار مواجه بودیم اظهار داشت: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و کالای مورد نظر به اندازه کافی در سطح بازار موجود است.

وی با توجه به نزدیک شدن شدن به ماه مبارک رمضان و تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم، تصریح کرد: سهمیه روغن، برنج، گوشت و شکر برای استان در نظر گرفته شده که سهمیه برخی از این کالاها به دستمان رسیده و بخشی هم در روزهای آینده وارد استان می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح گشت های بازرسی ما در ساعات اداری و ساعات بعد از ظهر به کنترل و نظارت برنحوه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم می‌پردازند.

شجاعی با بیان اینکه سهمیه شکر استان به دستمان رسیده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد، اظهار داشت: قیمت‌گذاری زولبیا و بامیه برای ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار است.

وی در خصوص توزیع گوشت نیز ابراز کرد: دیگر گوشت دولتی 45 هزار تومانی که با ارز 4200 تومانی وارد می‌شد وجود ندارد و لاشه گوسفندی با نرخ یکسان کیلویی 85 هزار تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: سهمیه گوشت منجمد نیز برای استان جذب شده که  در روزهای آینده توزیع هدفمند آن شروع می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه خوشبختانه قیمت مرغ هم تعدیل یافته و به ثبات رسیده است، گفت: اکنون قیمت هرکیلو مرغ گرم در سطح بازارحداکثر 11 هزار و 500 تومان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن