Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نیکوکاران همدانی حامی دو هزار و 804 نفر از ایتام شدند

در ماه رمضان امسال؛
نیکوکاران همدانی حامی دو هزار و 804 نفر از ایتام شدند

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۸۰۰ نفر از نیکوکاران، حمایت ۲۸۰۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین همدانی را به عهده گرفته‌اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری جشن رمضان، مراسم لیالی قدر و برپایی پایگاه ثبت‌نام حمایت از کودکان ایتام و محسنین در سطح استان ۲۸۰۰ نفر از نیکوکاران حمایت ۲۸۰۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را به عهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین افزود: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیازهای ضروری زندگی آن‌ها مرتفع شود.

ترکمانه به استقبال مردم همدان از طرح اکرام و محسنین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ۲۸۰۰ نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد حمایت از ۲۸۰۴ کودک مشمول این طرح را پذیرفته‌اند که از این تعداد ۱۴۷۴ کودک طرح اکرام ایتام و ۱۳۳۰ کودک مربوط به طرح محسنین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان سرانه واریزی حامیان در ماه به کودکان موردحمایت اشاره کرد و گفت: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان ۳۴۰ هزار تومان و سرانه طرح محسنین ۱۸۷ هزار تومان است.

وی به تداوم اجرای طرح اکرام و ایتام در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و یا از طریق سایت www.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم در طرح اکرام و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن