Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی حمایت سه هزار و 600 حامی از ایتام همدانی

حمایت سه هزار و 600 حامی از ایتام همدانی

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ماه مبارک رمضان ۳۶۰۸ حامی دستان مهربان و پر از عاطفه خود را بر سر ایتام و فرزندان محسنین این استان کشیدند و حمایت ۴۳۳۹ نفر از آن‌ها را برعهده‌گرفته‌اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهمی که نه‌تنها در اسلام، بلکه تمام ملل جهان با آن روبرو هستند واژه یتیم است، گفت: کودکان یتیم در همه ادیان الهی موردتوجه بوده و بر ضرورت تعهد نسبت به آن‌ها و امینت از تجاوز به حقوقشان و ترغیب در جلب دوستی و اظهار لطف به آن‌ها تأکید بسیار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: ۳۶۰۸ حامی دستان مهربان و پر از عاطفه خود را در ماه مبارک رمضان بر سر ۴۳۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان کشیدند و حمایت آن‌ها را برعهده‌گرفته‌اند.

ترکمانه با تأکید بر استقبال مردم همدان از طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان، گفت: ۳۶۰۸ نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد حمایت از ۴۳۳۹ کودک مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را پذیرفتند که از این تعداد ۲۵۰۶ کودک طرح اکرام ایتام و ۱۸۳۳ کودک مربوط به طرح محسنین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان ۳۴۰ هزار تومان و سرانه طرح محسنین ۱۸۷ هزار تومان است.

وی عنوان کرد: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و یا از طریق سایت www.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم در طرح اکرام و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن