Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شنا در دریاچه سدها ممنوع است/ورثه غرق‌شدگان دیه نمی‌گیرند

شنا در دریاچه سدها ممنوع است/ورثه غرق‌شدگان دیه نمی‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از نصب بیش از 50 تابلو جدید "هشدار "در اطراف دریاچه سدها و رودخانه های استان همدان خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس منصور ستوده گفت:  بیش از 50 عدد تابلو جدید "هشدار" شنا ممنوع در حاشیه دریاچه سدهای مخزنی و رودخانه ها و حوضچه های تغذیه مصنوعی استان نصب شد.

وی افزود: این تابلوها با هدف فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و حفظ حرائم کمی و کیفی  تأسیسات آبی و جلوگیری از غرق شدگی و جلوگیری از تجاوز به حریم‌های کمی و کیفی منابع آبی در سطح استان و با اعتباری بالغ بر یک میلیاردریال نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان ادامه داد: تاسیسات آبی همچون دریاچه سدها محل مناسبی برای شنا نیست، لذا از شهروندان و روستاییان محترم درخواست می‌شود که از شنا در این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

ستوده با تاکید بر این نکته که طبق قانون هیچ دیه‌ای به ورثه شناگرانی که در مناطق ممنوعه غرق می‌شوند، تعلق نمی‌گیرد ، اظهار کرد: از هموطنانی که این اماکن را برای تفرج انتخاب می‌کنند، درخواست می شود تا به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌شان به علائم هشدار دهنده و تذکر ماموران توجه جدی داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن