Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کارت هوشمند رانندگان کامیون های دارای اضافه تناژ باطل می شود

کارت هوشمند رانندگان کامیون های دارای اضافه تناژ باطل می شود

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: کارت هوشمند رانندگان کامیون های دارای اضافه تناژ باطل می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی وصالی در نشست ایمنی و ترافیک شهرستان کبودراهنگ بر همکاری پلیس برای متوقف کردن رانندگانی که مرتکب حمل بار بیش از ظرفیت کامیون( اضافه تناژ) تأکید کرد و افزود: با اعلام اینگونه تخلفات از سوی پلیس این رانندگان مشمول جریمه و در صورت تکرار ابطال کارت هوشند خواهند شد.

وی افزود: حمل بار اضافه بر ظرفيت وسايل نقليه علاوه بر خطرهاي ناشي از بروز سوانح و تصادف هاي جاده‌اي، موجب آسيب به راه‌ها ارتباطي مي شود و به همين منظور با متخلفان به شدت برخورد مي شود.

این مسئول همچنین در خصوص ایجاد عوامل هشدار دهنده برای مدارس حاشیه راه ها، موتورسیکلت سواران و غیره مطالبی را اظهار داشت و گفت: آموزش ایمن سازی مدارس در استان به شکل تئوری و فیزیكی انجام می شود.

وصالی ادامه داد: این آموزش ها در مدارس به شکل آموزش های كلاسیك مبانی ایمنی تردد از جاده ها و كمك های اولیه، توزیع لوازم التحریر و محصولات فرهنگی و همچنین برای موتورسواران، استفاده از كلاه ایمنی و پوشیدن لباس هایی با رنگ روشن هنگام عبور از عرض جاده و كاهش سرعت رانندگان در محدوده مدارسی كه در مسیر جاده قرار دارند، بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن