Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی دریافت شهریه در مدارس دولتی ممنوع است

دریافت شهریه در مدارس دولتی ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت:دریافت شهریه به صورت اجباری ناقض اصل سی قانون اساسی است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، کارگروه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان همدان در دادسرای عمومی و انقلاب همدان برگزار و نسبت به نحوه توزیع و قیمت‌گذاری مرغ، پوشاک و شهریه مدارس دولتی و نیز تحویل سبوس کارخانجات آردسازی تصمیم گیری شد.

حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در این رابطه اظهار کرد: در دهمین جلسه کارگروه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مصوب گردید که باید در همه مراکز عرضه مرغ تابلوی قمیت گذاری فعال بوده و نیروی انتظامی هم باید از خروج مرغ از استان جلوگیری کند.

وی بیان کرد: این کارگروه درباره دریافت شهریه از سوی مدارس دولتی هم مصوب کرد که دریافت هرگونه شهریه به صورت اجباری ناقض اصل سی قانون اساسی بوده و لذا این امر هم ممنوع اعلام شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مصوب گردید تمامی تولیدی‌های پوشاک متقاضی دوخت لباس مدارس بتوانند در این کار مشارکت کنند و این امر اختصاص به چند تولیدی خاص نداشته باشد.

وی در پایان گفت: در این کارگروه همچنین مقرر گردید کارخانجات آرد هر ماهه حداکثر تا پنجم ماه بعد نسبت به تسویه سبوس و تحویل آن به مبادی ذی ربط اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن