Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت بیش از دو هزار وام به نیازمندان همدان

پرداخت بیش از دو هزار وام به نیازمندان همدان

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: ۱۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان تسهیلات در قالب ۲۵۴۰ وام به مددجویان و نیازمندان استان همدان از ابتدای سال جاری ارائه‌شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مسعود کرمی با بیان اینکه ۱۶۴ مورد تسهیلات مسکن به مبلغ یک میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان در چهارماهه سال ۹۸ پرداخت‌شده است، گفت: سه میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در قالب ۳۰۸ مورد نیز به مددجویان پرداخت‌شده است.

کرمی در ادامه همچنین به پرداخت ۱۹۴۰ مورد تسهیلات حمایتی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: چهار مورد تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق، به مبلغ ۱۴ میلیون تومان و ۹۳ مورد تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۶۶۲ میلیون تومان از دیگر پرداختی‌های امسال بوده است.

مسعود کرمی با اشاره به اینکه با تلاش مدیران کمیته امداد و همت خیران استان همدان در ردیف استان‌های برتر در پرداخت تسهیلات به نیازمندان قرارگرفته‌ایم، گفت: وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد دو درصد پرداخت می‌شود و ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط یکی دیگر از ویژگی‌های این صندوق در رفع مشکل نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه بابیان اینکه ۲۹ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۷۵ میلیون تومان برای ودیعه مسکن سیل‌زدگان تحت حمایت پرداخت‌شده است، گفت: ۱۰ میلیون تومان در دو مورد، تسهیلات خیران امداد ارائه‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه افزود: خیران و نیکوکاران گرامی و مردم خوب استان می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت استان واقع در خیابان شریعتی بالاتر از مسجد حاج احمد و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها در گره‌گشایی از مشکل نیازمندان استان با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه سهیم باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن