Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی استقبال عراق از برگزاری نمایشگاه‌های همدان در بغداد

استقبال عراق از برگزاری نمایشگاه‌های همدان در بغداد

در سفر دو روزه مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی همدان و هیئت همراه به کشور عراق، تفاهماتی توسط این شرکت و اتاق بازرگانی استان همدان و نمایشگاه بین المللی بغداد و اتاق بازرگانی کشور عراق انجام و مقدمات دیدارها و تفاهمات آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید گلی پور مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی و هیئت که در راس هیئتی متشکل از کارشناسان این شرکت و نمایندگان اتاق بازرگانی استان همدان، در سفری دو روزه به کشور عراق با هاشم السودانی، مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی بغداد ،عبدالرزاق الزهیری، رییس اتاق های بازرگانی عراق، دکتر ناصر بهزاد، رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عراق، داوود عبدالزایر، رییس مجلس اعمال وطنی عراق و جمعی از مسئولین و فعالان اقتصادی این کشور دیدار کردند.

در این سفر و در دیدارهایی جداگانه ای با مقامات فوق در محل نمایشگاه های بین المللی بغداد، اتاق بازرگانی عراق، دفتر رایزن اقتصادی ایران در عراق و سفارت جمهوری اسلامی ایران صحبت هایی پیرامون برگزاری نمایشگاه های عمومی و تخصصی در کشور عراق توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان با همکاری اتاق بازرگانی این استان صورت پذیرفت و مشکلات و موانع این کار مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، استقرار دفتر نمایندگی شرکت نمایشگاه های استان همدان در این کشور مطرح  شد که استقبال مقامات و فعالان اقتصادی کشور عراق را به دنبال داشت.

این دفتر پس از ارزیابی های کارشناسانه و انجام امور اداری لازم در اولین فرصت در کشور عراق افتتاح خواهد شد.

نزدیکی استان همدان به مرز کشور عراق و روابط خوب و مثبت و مناسبات اقتصادی فراوان این استان و کشور عراق سبب شده تا بازرگانان و مقامات اقتصادی این کشور از طرح های توسعه ای که موجب افزایش تبادلات تجاری و مالی ما بین این دو حوزه اقتصادی است، به شدت استقبال کنند.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های نمایشگاهی ایران به خصوص در غرب کشور می تواند در این امر نقش مثبت و سازنده ای ایفا کند.

مقامات و مسئولین کشور عراق با اشاره به موضوع ذکر شده ابراز امیدواری کردند که از این به بعد مراودات بیشتری جهت انجام امور اقتصادی و برگزاری نمایشگاه های دو جانبه توسط نمایندگان دو طرف صورت پذیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن