Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار همدان

ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار همدان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: بیش از ۳ ماه است که قیمت انواع گوشت قرمز در بازار همدان به ثبات رسیده است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا شجاعی با بیان اینکه قیمت انواع گوشت قرمز در همدان به ثبات رسیده است اظهار داشت: در محرم سال گذشته با افزایش‌ قیمت گوشت قرمز روبه‌رو شدیم‌ اما خوشبختانه امسال بازار به خوبی کنترل شده و هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در ماه محرم‌ بخاطر نذورات مردمی و هیئت‌های مذهبی تقاضا برای گوشت قرمز بالا می‌رود، ابراز کرد: این افزایش تقاضا سبب هیچ گونه کمبودی نشده و گوشت مورد نیاز مردم‌ به وفور در بازار موجود است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌همدان گفت: گوشت مورد نیاز مردم با ارز نیمایی و توسط بخش خصوصی و آزاد وارد بازار شده و با قیمت ثابتی عرضه می‌شود. میانگین قیمت گوشت گرم گوسفندی 82 هزار تومان و گوشت منجمد نیز 50 هزار تومان است.

شجاعی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه گوشتی با عنوان گوشت دولتی یا تعاونی در بازار توزیع نمی‌شود، تاکید کرد: همه گوشت‌ها با ارز نیمایی و توسط بخش خصوصی وارد می‌شود. قیمت گوشت‌های وارداتی نیز با توجه به کیفیت و کشور وارد کننده اندک تفاوتی دارد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن