Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف گاز در همدان کاهش یافت

مصرف گاز در همدان کاهش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کاهش 17.33 درصدی مصرف گاز در 4 ماهه گذشته امسال خبر داد و گفت: در 4 ماهه ابتدای امسال 961 هزار و 208 مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 17.33 درصدی داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، عبدالله فیاض با بیان اینکه در 4 ماهه ابتدای سال گذشته بیش از یک میلیارد و 162 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است و با اشاره به اینکه مصرف گاز در جایگاه‌های CNG کاهش 6 درصدی داشته، تصریح کرد: در 4 ماهه ابتدای امسال بیش از 51 میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.33 درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش 15.88 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی در 4 ماهه ابتدای امسال خبر داد و اظهار کرد: در بخش خانگی 372 میلیون و 191 هزار مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.88 درصد افزایش داشته است.

فیاض با اشاره به افزایش بیش از 10 درصدی گاز در بخش صنعت استان همدان، خاطرنشان کرد: در بخش صنایع استان همدان در 4 ماهه ابتدای امسال 241 میلیون و 110 هزار مترمکعب گاز مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 10.66 درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: 23 میلیون و 847 هزار و 873 مترمکعب گاز در بخش تجاری استان همدان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 6.24 درصدی داشته است.

وی از کاهش 50 درصدی مصرف گاز در بخش نیروگاهی استان همدان خبر داد و گفت: در 4 ماهه ابتدای امسال بیش از 273 میلیون مترمکعب گاز در نیروگاه استان همدان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 50 درصدی دارد.

فیاض با بیان اینکه طی 6 ماه نخست امسال 8470 خدمات امدادرسانی توسط واحد امداد و حوادث گاز همدان در سطح استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: 103 روستای زیر 20 خانوار در استان گازدار هستند و بقیه روستا در برنامه گازرسانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان درباره علت نصب شیر به علمک گاز مشترکین، بیان کرد: به منظور ایمنی هر یک از مشترکین گاز در مواقع بحرانی این کار انجام شده است.

فیاض درباره توزیع قبوض الکترونیک در استان همدان یادآورشد: در شهرستان‍های کبودراهنگ و بهار نیمه الکترونیک شده است(توزیع قبوض آنلاین) و از ابتدای آذرماه پروژه حذف قبوض کاغذی در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به هوشمندسازی کنتورهایی که در شهرک مدرس به عنوان پایلوت اجرا شد، عنوان کرد: مراحلی از پروژه انجام شده است اما به دلایل فنی به طور موقت متوقف شده که پیگیری‌های لازم در حال انجام است./ ایسنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن