Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کشف کالای قاچاق میلیاردی در اسدآباد

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اسدآباد

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف پارچه و لوازم خانگی قاچاق 7 ميليارد ريالي با همکاري ماموران کالاي قاچاق استان در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبری مبني بر اين که تعدادي از قاچاقچيان حرفه اي کالا شبانه و به صورت کارواني، قصد انتقال کالاي قاچاق از طريق محور اسدآباد-قروه از طرف استان هاي جنوبي به سمت غرب کشور را دارند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان با همکاري رده هاي انتظامي در قالب اکيپ هایي با استقرار ايست و بازرسي مقطعي در محور مذکور، به گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري پرداختند.

اين مقام ارشد انتظامي بیان کرد: سرانجام پس از يک تعقيب و مراقبت 7 ساعته،  خودروهاي سواري حامل کالاي قاچاق شناسایی و با اتخاذ تدابير پليسي متوقف شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: در بازرسی از این خودروها، 207 طاقه پارچه خارجي، 8 دستگاه جارو برقي خارجي و شارژي و 2 دستگاه ماشين لباسشویي کشف و 8 دستگاه خودرو سواري حامل کالاي قاچاق توقيف و 4 قاچاقچي دستگير شدند.

وي با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان، 7ميليارد ريال برآورد شده ، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه با اشاره به اين که مبارزه با قاچاق کالا و ارز يکي از اولويتي هاي ماموريتي پليس براي تحقق منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) مي باشد، گفت: قاچاق کالا به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم می‌زند كه از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار درخصوص كالاي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن