Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جابجایی بیش از 6 میلیون تن کالا در جاده‌های همدان

جابجایی بیش از 6 میلیون تن کالا در جاده‌های همدان

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی 6 میلیون و 741 هزار تن کالا، هفت ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، جمشید عظیمی افزود: ميزان كالاي جابجا شده در قالب 441 هزارو 501 سفر كاميون و صدور بارنامه انجام شده است.

وی ادامه داد: عمده كالاهاي جابجا شده در این مدت شامل محمولات کشاورزی از قبیل سیب زمینی، گندم، چغندرقند و هندوانه، محمولات معدنی شامل سیمان، کلینکر و کنسانتره سنگ آهن، شمش آهن و محمولات نفتی شامل بنزین و گازوئیل بوده است.

عظیمی با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل موظف به بررسی کارت هوشمند رانندگان و کامیون و رعایت تمام قوانین و ضوابط مرتبط هستند، تأکید کرد: تنها زمانی که کارت هوشمند رانندگان و کامیون مورد تأیید قرار گرفت، شرکت‌های حمل و نقل موظف به صدور بارنامه هستند و در غیر این صورت صادر کردن بارنامه نوعی تخلف از سوی شرکت محسوب و به کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل ارجاع داده می‌شوند.

این مسئول همچنین به اجرای شاخص جدید تن کیلومتر اشاره و خاطرنشان کرد: از مهرماه امسال نرخ حمل کالا بر اساس شاخص جدید 1400 ریال محاسبه و اجرایی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن