Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برخورد قانونی با هرگونه افزایش قیمت در همدان

برخورد قانونی با هرگونه افزایش قیمت در همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی گفت: هیچگونه مجوز افزایش قیمت نداریم و با افزایش قیمت برخود قانونی خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، ظاهر پورمجاهد در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان افزود: هر جا روحیه بسیجی به کار گرفته شود تحرک، تلاش و جدیت را به دنبال خواهد داشت و نتیجه مثبت این نوع حرکت در سطح جامعه نمود پیدا می کند.

پورمجاهد خاطر نشان کرد: در طول یک هفته گذشته تلاش های ارزشمندی انجام شده و هر جا سیاست های یکپارچه و همکاری وجود داشته باشد مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مبنای دولت عدم افزایش قیمت است اظهار داشت: استان همدان در حوزه اجتماعی، امنیتی و تنظیم بازار آرامش خوبی داشته ایم که نتیجه تلاش  همه مدیریت ارشد استان است.

در ادامه معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند (سامانه پایش سرویس مدارس) و تخصیص سهمیه، افراد حق هیچگونه افزایش قیمت ندارند.

پورمجاهد با بیان اینکه اصناف، بازاریان و معتمدین در اجرای طرح تنظیم بازار همکاری خیلی خوبی داشته اند، خاطر نشان کرد: خودکنترلی در بازار توسط اصناف می تواند بازدارندگی بیشتری داشته باشد.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی تاکسیرانی باید ادامه پیدا کند، گفت: نتیجه کار و تلاش مسئولان استان باید به افزایش رفاه و آسایش مردم و رفع مشکلات جامعه منجر شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن