Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ذخیره ۱۵ هزار تن نمک برای برف روبی جاده های همدان

ذخیره ۱۵ هزار تن نمک برای برف روبی جاده های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آماده‌باش نیروهای راهداری برای طرح زمستانی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی پناهنده با اعلام این خبر گفت: طرح زمستانی از ۲۰ آذرماه در همدان همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد هرچند با توجه به بارش‌های اخیر، برف‌روبی جاده‌های استان از ۱۵ آبان ماه آغاز شد.
وی ادامه داد: ۳۰ راهدارخانه در سطح استان در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بارش  برف، عملیات برف‌روبی و بازگشایی محورها را انجام دهند.
پناهنده با بیان اینکه ۲۸۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در استان آماده به کار هستند، خاطرنشان کرد: ۳۵۰ نیروی انسانی در دو شیفت آماده خدمات‌رسانی در قالب طرح زمستانی هستند.
وی با بیان اینکه ۳۰ هزار تن نمک و شن و ماسه برای طرح زمستانی امسال ذخیره شده است، اظهار داشت: سه هزار تن نمک از سال گذشته باقی مانده بود و با تهیه ۱۲ هزار تن دیگر، میزان ذخیره نمک به ۱۵ هزار تن رسید و به میزان نیز شن و ماسه تأمین شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین تصریح کرد: تجهیزات لازم از جمله تیغه برف‌روبی و گازوئیل و روغن تهیه شده و مشکلی در زمینه تجهیزات وجود ندارد.
وی در پایان گفت: طرح زمستانی به طور رسمی با همکاری اورژانس، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، امداد خودرو و راهداری استان آغاز می‌شود هرچند از آبان ماه تا کنون سه عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن