Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جاده‌های همدان لکه‌گیری شد

جاده‌های همدان لکه‌گیری شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از لکه گیری 262 هزار و 781 مترمربع در جاده های استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان، حمید پرورشی خرم با بیان اینکه این لکه‌گیری در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی حوزه استحفاظی این استان بوده است، گفت: لکه‌گیرهای سطح جاده‌ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها می شود.

وی افزود: این عملیات با هدف بهبود درز به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام می‌شود .

پرورشی خرم، حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان به منظور بالا بردن ایمنی راه‌ها را از اولویت‌های کاری این اداره برشمرد و یادآور شد: همچنین این اداره کل درزگیری سطوح آسفالته به میزان 192 هزار مترطول، 62.5 کیلومتر ماسه آسفالت، روكش راههاي شرياني و اصلي به طول 8 کیلومتر، ریزش برداری 174 کیلومتر و 113 مورد ترانشه برداری را به منظور حفظ و نگهداری و ایمنی جاده در دستور کار خود قرار داده است .

معاون راهداری استان همدان، اصلاح شيب شيرواني، اصلاح و احداث و پاکسازی دوربرگردان و پاركينگ و سرعتكاه و ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل عنوان کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن