Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی میوه عید 99 ارزان تر از سال قبل می شود

میوه عید 99 ارزان تر از سال قبل می شود

رئیس اتحادیه میوه وتره بار همدان با تاکید بر فراوانی میوه، گفت: قیمت میوه شب عید امسال ارزانتر از سال گذشته خواهد بود.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا البرزی اظهار داشت: مباشران در حال خرید و انبار کردن سیب و پرتقال مورد نیاز مردم در شب عید هستند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه امسال در زمینه سیب و پرتقال هیچ گونه کمبودی وجود نداشت و به فراوانی در بازار موجود است، ابراز کرد: مباشران در حال خرید و ذخیره سازی میوه‌های پاییزی برای توزیع در روزهای پایانی سال هستند.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه میوه‌های امسال نسبت به پارسال از کیفیت بالاتری برخوردار است، تصریح کرد: قیمت‌ها نیز نسبت به سال گذشته ارزانتر خواهد بود.
البرزی با بیان اینکه میوه‌هایی که به صورت دولتی و در غرفه‌های مشخص عرضه می‌شود بسیار با کیفیت و 10 تا 15 درصد ارزانتر از قیمت سطح بازار است، عنوان کرد: هدف تنظیم بازار تعدیل قیمت و جلوگیری از گرانفروشی است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 35 غرفه در نقاط مختلف شهر اقدام به توزیع میوه دولتی کردند، تصریح کرد: امسال نیز به همین روال خواهد بود.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با تاکید بر اینکه میوه دولتی فقط در غرفه‌های شناسنامه دار توزیع می‌شود، ابراز کرد: این میوه به هیچ عنوان توسط وانت بارها عرضه نمی‌شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن