Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری نمایشگاه کشاورزی و تاسیسات آب و فاضلاب در همدان

برگزاری نمایشگاه کشاورزی و تاسیسات آب و فاضلاب در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: دومین نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی و تاسیسات آب و فاضلاب در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید گلی‌پور افزود: در این نمایشگاه تعداد 30 واحد شرکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، مرکزی، فارس، البرز و همدان جدیدترین طرح‌ها و محصولات خود را در زمینه‌های سیستم‌های نوین آبیاری، ژئوممبران، لوله و اتصالات، پمپ‌های آب، فناوری بازیافت، تجهیزات ابزار دقیق، لوله و پلی اتیلن و ... ارائه می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بی‌بدیل کشاورزی در اقتصاد استان و بالابودن سطح تحت آبیاری، برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند به هر چه بهتر شدن آبیاری کشاورزی و بازیافت و استفاده از فاضلاب‌ها و پساب‌ها کمک شایانی کند.
گلی‌پور همچنین تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان در متراژی بالغ بر دو هزار متر مربع و در دو سالن ابن سینا و الوند شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان، از 28 بهمن تا یکم اسفند ماه میزبان علاقمندان است.
وی در پایان یادآور شد: ساعت بازدید نمایشگاه 11 صبح تا 18 و مراسم افتتاحیه آن ساعت 11 روز 28 بهمن است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن