Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جاده‌های همدان شبانه‌روزی رصد می‌شود

جاده‌های همدان شبانه‌روزی رصد می‌شود

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از فعالیت 27 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری همدان در طرح زمستانی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، ابوذر میهنی با اشاره به اینکه طرح زمستانی از آذرماه امسال آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: در طرح زمستانی 27 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین با 43 نیروی انسانی اداری، اجرایی و حجمی در طرح زمستانی فعالیت خواهند داشت.
او از خرید و ذخیره سازی ماسه و نمک در راهدارخانه ها برای طرح زمستانی امسال خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر نیز ماشین‌آلات در راهدارخانه‌ها مستقر هستند و نیروهای ما نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم خواهند بود. ‌
رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای همدان در ادامه یکی از وظایف ذاتی اداره راهداری و حمل نقل جاده ای را گشت های مستمر و شبانه روزی به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای بیان کرد و افزود: این گشت ها با رصد ۲۴ ساعته خود از محورهای مواصلاتی تمامی معایب راه، مانند تجاوز غیرقانونی به حریم، ایجاد چاله در سطح جاده، تصادفات، عوامل مختل کننده راه و غیره ...را به مرکز اداره گزارش می دهند.
میهنی ادامه داد: اداره شهرستان همدان دارای اکیپ درزگیری و چاله گیری، لکه گیری، اکیپ بازسازی تابلو و علائم، اکیپ ایمنی و حریم، تاسیسات است که تمام سعی خود را به منظور صیانت از حریم راهها بکار بسته اند تا بتوانیم ضوابط و دستورالعمل های سازمان را به نحو مطلوب انجام دهیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن