Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بازرسی ویژه نوروز از یکم اسفند در همدان آغاز می‌شود

بازرسی ویژه نوروز از یکم اسفند در همدان آغاز می‌شود

سرپرست نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان از آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت ایام نوروز از یکم اسفند در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، صفاری اظهار داشت: نظارت بر توزیع کالا و ارائه خدمات، ایجاد بستر تامین مایحتاج عمومی، تنظیم و کنترل بازار کالا‌های خاص، اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری در آستانه سال نو، نظارت بر واحد‌های توزیعی، تولیدی و خدماتی، رسیدگی دقیق و سریع به شکایت‌های مردمی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از هدف‌های طرح نظارتی نوروز ۹۸ است.

او با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی از یکم اسفند به صورت یکسره آغاز خواهد شد، افزود: امسال ۱۰ تیم به صورت ۲ نفره گشت‌های مشترکی را با همکاری علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، استاندارد دراستان خواهیم داشت.
سرپرست نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان تاکید کرد: شهروندان و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی، مراتب را با تلفن ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره تماس ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ به واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن