Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تردد در جاده‌های همدان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در جاده‌های همدان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تمام گروه‌های راهداری این استان برای برفروبی محورهای مواصلاتی به کارگرفته شده‌اند و تردد تنها با زنجیر چرخ در جاده های همدان امکان‌پذیر است.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید پرورشی خرم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش برف از ساعات اولیه صبح امروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان ۲۵ راهدارخانه دارد، افزود: ۵۲۱ نیرو و ۲۶۸ دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برفروب از صبح امروز برای پاکسازی جاده های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برفروبی و پاکسازی همچنان ادامه دارد.
پرورشی خرم با اشاره به اینکه مه رقیق و متناوب گردنه های استان را در برگرفته است خاطرنشان کرد: استان همدان را برف سنگین فرا برگرفته و همه ماشین آلات و تجهیزات به صورت کامل درگیر برفروبی هستند.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با تاکید بر اینکه در این ایام مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، همراه داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی را همراه مسافران ضروری دانست./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن