Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پلمپ دو واحد تجهیزات پزشکی متخلف در همدان

پلمپ دو واحد تجهیزات پزشکی متخلف در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: حکم تعطیلی ۲ واحد تجهیزات پزشکی متخلف به علت عرضه الکل و محلول‌ها ضدعفونی کننده به قیمت نامتعارف صادر و امروز اجرا شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا حسن‌پور بیان کرد: این واحدهای متخلف محلول های ضدعفونی کننده را حدود ۲ برابر قیمت مصوب عرضه می کردند که شناسایی و تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تعطیلی، بنری با مضمون تخلف این واحدها در سر در واحدهای عرضه لوازم و تجهیزات پزشکی متخلف نصب شده و  مسوولان آنها به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: با توجه به نیاز ضروری مردم به ملزومات و تجهیزات پزشکی تعطیلی این واحد بین سه روز تا یک هفته بوده و در صورت تکرار تخلف، مجازات های شدیدتری برای آنها پیش بینی می شود.
حسن پور یادآوری کرد : پیش از این نیز یک واحد عرضه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی به علت عرضه ماسک با قیمت نامتعارف شناسایی و تعطیل شده بود.
وی بیان کرد: ۲ واحد صنفی عرضه کننده تجهیزات پزشکی در ملایر که  اقدام به امتناع از عرضه ماسک کرده بودند نیز با حضور نماینده تعزیرات تمامی موجودی آنها با قیمت مصوب ۴۲۰ تومان عرضه شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف آن را از  طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا تارنمای t۱۳۵.ir اطلاع رسانی کنند.
حسن پور اظهار داشت: تا روز گذشته ۱۸ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی تشکیل شده که عمده آنها گرانفروشی و امتناع از عرضه بوده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن