Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آجیل در همدان ارزان شد

آجیل در همدان ارزان شد

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: قیمت آجیل در بازار همدان نسبت به سال ۳۰ درصد ارزان شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد ارغوان با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه آجیل نداریم، ابراز کرد: سال گذشته در برخی ماه ها شاهد افزایش چشمگیر قیمت آجیل در بازار بودیم اما خوشبختانه امسال نه تنها این کالا گران نشده بلکه کاهش قیمت هم داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بازار آجیل فروشان راکد است و مردم هنوز خرید شب عید خود را آغاز نکرده اند.
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا و ترس از ابتلا به آن در خرید و حضور مردم در بازار تاثیر گذاشته است، اظهار داشت: امیدواریم در روزهای آینده این جو روانی از برود و بازار خرید آجیل رونق بگیرد.

ارغوان از فراوانی انواع آجیل در بازار خبر داد و گفت: از مردم میخواهیم آجیل مورد نیاز خود را از فروشگاه هاب جواز دار و معتبر خریداری کنند. در ایام پایان سال به شدت شاهد تغییر شغل های ناگهانی به سمت آجیل فروشی و رشد کارگاه های زیرزمینی هستیم.
وی با بیان اینکه گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف با تعزیرات و بهداشت در سطح بازار شدت گرفته ، ابراز کرد: با واحدهای صنفی متخلف و گران فروش برخورد می‌شود.
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با تاکید بر اینکه تمامی موارد آموزشی و بهداشتی در زمینه پیشگیری از کرونا ویروس را در اختیار واحدهای صنفی سطح شهر قرار دادیم، عنوان کرد: هم صنفی‌های ما  موارد مانند ضد عفونی کردن فروشگاه، استفاده از ماسک و دستکش و رعایت موارد  بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را در نظر دارند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن