Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عرضه میوه دولتی در همدان 20 درصد ارزان‌تر از بازار

عرضه میوه دولتی در همدان 20 درصد ارزان‌تر از بازار

 

 

 

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه تا چند روز دیگر میوه شب عید در غرفه‌های مخصوصی توزیع می‌شود، گفت: قیمت میوه دولتی ۲۰ درصد ارزانتر از سطح بازار است.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا البرزی اظهار داشت: امسال هم  طبق روال  سال‌های گذشته توزیع میوه دولتی برای شب عید از 26 اسفند در 50 غرفه در نقاط مختلف شهر به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه عوامل توزیع سیب و پرتقال دولتی مشخص شده است، ابراز کرد: این میوه‌ها به هیچ عنوان در مغازه و یا توسط وانت بارها عرضه نمی‌شود. نرخ نهایی نیز در روزهای آینده اعلام می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان اینکه در حال حاضر بازار میوه کساد است و مردم خرید خود را به روزهای پایانی سال موکول کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطراتی که برای مردم به همراه دارد از سازمان صمت درخواست کردیم مواد ضدعفونی کننده در اختیار غرفه‌ها قرار دهد.
البرزی با بیان اینکه خوشبختانه فروشندگان در زمینه رعایت بهداشت و نکات ایمنی برای پیشگیری از کرونا همکاری بسیاری خوبی دارند، اظهار داشت: از آن‌ها خواسته‌ایم برای حفظ سلامتی خود و مشتریان علاوه بر رعایت بهداشت محیطی از دستگاه کارتخوان به جای پول نقد استفاده کنند.

وی افزود: البته شهرداری هم در فواصل زمانی کوتاه بازار میوه و تره بار را ضد عفونی و پاکسازی می‌کند. برخی فروشندگان نیز برای تشویق مشتری و رعایت بهداشت فردی، در مغازه هایشان برای مشتری دستکش یک بار مصرف قرار داده‌اند./ تسنیم

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن