Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بازسازی 19 هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل در همدان

بازسازی 19 هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل در همدان

استاندار همدان گفت: سال گذشته همدان دومین استان پر باران در کشور بود که البته به علت سطح بالای آمادگی برای مقابله با بحران شاهد کمترین خسارت نیز بودیم.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدسعید شاهرخی که به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در نشست با شورای مدیران این جمعیت در همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با اقدامات به موقعی که در خصوص سیل در استان صورت گرفت، شاهد وارد آمدن کمترین میزان خسارت بودیم.

 استاندار همدان با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از این خسارات جبران شده است، خاطرنشان کرد: پس از سیل سال گذشته و در بخش مسکن ۱۹ هزار واحد بازسازی و یا نوسازی شد، که این اقدام قدمی بزرگی در راستای خدمت به مردم استان همدان بود.

شاهرخی در خصوص تلاش های شبانه روزی هلال احمر نیز گفت: همه مردم شاهد درخشش امدادگران هلال احمر در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی در بحران‌ها و بلایای مختلف طبیعی و غیرطبیعی هستند.

استاندار همدان با اعلام اینکه همه باید قدر موقعیت و جایگاه رفیع هلال احمر را بدانند، اظهار داشت: در زلزله سرپل ذهاب و خدمت رسانی به سیل زدگان سال گذشته در استان‌های لرستان و کرمانشاه، همدان به عنوان استان معین، با تمام توان مردمی و امدادی به یاری آسیب دیدگان از این بلای طبیعی شتافت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن